Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Δε με νοιάζει τι κάνουν του κόσμου τα παιδιά!



Και κάπου εκεί γίνεσαι αυτό που πάντα φοβόσουν .... η μάνα σου!!!!! Πιστεύεις ότι εσύ θα είσαι η εξαίρεση στον κανόνα και θα αποφύγεις όλα εκείνα τα κλισέ που συχαινόσουν  να ακούς από τους γονείς σου!!!! και από τη μια στιγμή στην  άλλη ακούς τον εαυτό σου να ουρλιάζει : έτσι να μιλάς στους φίλους σου σ' εμένα θα μιλάς πιο όμορφα το άκουσες ????
Δεν μπορώ να καταλάβω όμως ποια ακριβώς στιγμή χάνεται η μπάλα. Ξεκινάς με τις καλύτερες των διαθέσεων και υποσχέσεις  για αιώνια κατανόηση..... Μάλλον είναι εκεί στο πρώτο " όχι , μη, πρόσεχε" που αρχίζει το κακό. για να εξελιχθεί στο  " Τί λεμεεεεεε??? "  ή "Εκατό φορές το είπα δεν πηδάμε πάνω στο κρεβάτι" ( άσχετα αν ψοφάς κι εσύ κάποια στιγμή να το κάνεις αλλά είσαι 1000% σίγουρη πως με το πρώτο σάλτο θα βρεθείς στο κρεβάτι της από κάτω να  κοιτάζει μια εσένα μια το τρύπιο ταβάνι της με απορία!!!!!)
  Νομίζω πως από κει και πέρα είναι πολύ εύκολο να σε πάρει η κάτω βόλτα  και να πεις " πάλι γέμισες ψίχουλα  αλλά βέβαια  θα έρθει η υπηρέτρια να τα μαζέψει (εδώ, να σημειώσω πως από τον Νικόλα έχω ακούσει και το : "Τι είμαι εγώ υπηρέτριος να μαζέψω τα παιχνίδια μου???"
Πολύ φοβάμαι ότι δεν θα αργήσει η ώρα που θα πω: Δε με νοιάζει τι κάνουν του κόσμου τα παιδιά , όταν σου λέω να είσαι πίσω στις 9:00 θα είσαι 9 παρά πέντε όχι και πέντε!!!!!"  και  " ξέρεις τι θυσίες έχω κάνει εγώ για σένα?????"
μπρρρρρρρρρρ!!!!!! 
Μέχρι τότε όμως....... ζουζούνια μου σας αγαπώ πάρα πολύ και που και πού μπορούμε να χοροπηδάμε μαζί  στο κρεβάτι...... για όσο μας αντέξει!!!!


p.s.Μια φίλη κάποια στιγμή είχε απαντήσει στη μαμά μου που μας έλεγε να δω εσείς τι θα λέτε στα δικά σας τα παιδιά ... εμ βέβαια -λέει η Δέσποινα- τα ίδια θα λέμε κι εμείς τόσες φορές που έχουμε ακούσει την ίδια κασέτα έχει καταγραφεί στο DNA μας!!! Ρε λες να φταίει αυτό τελικά???
Καταραμένο DNA!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου