Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Ε ναι, τώρα είμαι ευτυχισμένη!!!!!!!!!



   Χθες βράδυ είμαστε στο τραπέζι με τον στεφάνιο και τρώμε ( εγώ τρώω μια σαλάτα χόρτα γιατί είμαι και πολύ fit είπαμε -δε θέλω σχόλια-) Ο μικρός Νικόλας αφού έχουμε αναλύσει μίση ώρα το περιεχόμενο του ψυγείου παύλα ντουλάπι καταλήγει ότι θα φάει για βραδινό μπισκοτάκια  και γάλα!
Κάποια στιγμή εμφανίζεται στο τραπέζι (αφού έχει φάει τα μπισκοτάκια με το γάλα που λέγαμε!)

Μικρός Νικόλας: Μαμάαα τι τρως?
Άμοιρη μάνα: Σαλατουλα χορταράκια αγάπη μου , θέλεις?
Μικρός Νικόλας: Ναι θέλω
Άμοιρη μάνα: Αχ βρε Νικολή μου, αν ήξερες τελικά  τι θέλεις  να φας θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη.
Μικρός Νικόλας: Ξέρω, χόρτα! Μαμά, τώρα είσαι ευτυχισμένη????????
Άμοιρη μάνα: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου